09:00 – 09:15
Bánki Attila
Ráhangolódás - A közösségi médiában minden ugyanaz, mint tavaly,
de mégis minden más.
Újdonságok, új kifejezések, új lehetőségek, új szubkultúrák, szlengek
és funkciók borzolják az idegeinket. Mik ezek valójában?
09:15 – 10:15
Bánki Attila
Social Media stratégia típusok - Milyen stratégiát követhetsz,
és mit várhatsz el eredményként? Esettanulmányok.
Négyszer tíz percben átbeszéljük azokat az alapstratégiákat, amelyeket
a leggyakrabban alkalmaznak a márkák.
10:15 – 11:15
Social csapat
Kedvenc csatornáink - Mire használd? Hogyan használd?
Mit tegyél? Mit ne tegyél?
Meghökkentő számok, érdekes adatok, az engine változásai, funkciók, kulisszatitkok,
pletykák - Facebook, Insta, Musically, YouTube, Whatsapp, LinkedIn, Pinterest.
11:15 – 11:30
Szünet
A szünet ideje alatt akár a munkahelyi e-maileket és hívásokat is elintézheted.
11:30 – 11:50
Haáz Mariann
Márkák rejtett jelenléte a zárt FB csoportokban
A legizgalmasabb, legvelősebb fogyasztói insightok főként a tematikus, zárt közösségekben hangzanak el. Márkaként megtehetjük, hogy nem figyelünk rájuk?
11:50 – 12:15
Haáz Mariann
Influencerek / véleményvezérek / kurátorok alkalmazása a márkakommunikációban
Influencerek – használjuk vagy ne használjuk őket? Mit nyerhetünk, és mit kockáztatunk
a bevonásukkal? Hogyan csináljuk jól az influencer marketinget?
12:15 – 13:00
Kiss Nikoletta, Bánki Attila
Esettanulmányok a közösségi térből -
Mit és hogyan csinálnak mások jól vagy kevésbé jól?
Kreatív kitaláló: Melyik layout ment jobban? - B2C és B2B közösségi kampányok,
toborzómegoldások és influencer esettanulmányok áttekintése.
13:00 – 13:05
Bánki Attila
Áttekintő