STABILO
“Point az én színem” TikTok Challenge – Influencer kampány és hirdetési tanácsadás
Olyan TikTok aktivitást dolgoztunk ki,
amellyel a fiatalok számára vonzóvá tudtuk tenni az iskolát és a tanulást. Olyan challenge
kampányt álmodtunk meg, amelynek felhívásában 4 ismert TikToker mutatta be a point 88
tűfilcszett színpompás darabjai által inspirált iskolakezdő ruhaszettjeit, és buzdította
követőit is hasonló „#PointAzÉnSzínem” TikTok videók feltöltésére.
Az organikusan is jól teljesítő Influencer videók mellett egy tanácsadás keretében hirdetett
Influencer videóval is megtámogattuk a kampány népszerűsítését.
(Felhasznált platformok: Tiktok,
Instagram, Facebook)
MICROSOFT
User Generated Content aktivitás
A Microsoft Windows 8 bevezetőkampány során
egy olyan költséghatékony megoldást kellett fejleszteni, mely képes volt a fogyasztókat
megmozdítani. A kampány során egy olyan speciális User Generated Content megoldást
fejlesztettünk, melynek célja a legnagyobb darabszámú videós tartalom előállítása volt.
Feladatunk volt még a résztvevők támogatása, a tartalmak számának maximalizálása és azok
nézettségének növelése. A pályázókkal való személyes kapcsolattartástól a lezáró eventig tartott
a tevékenységünk, ami 350 000 megtekintést eredményezett az influencerek videóin. (105 video
content)
(Felhasznált platformok: YouTube)
DEICHMANN
Influencerek és a tavaszi kollekció
A taktikai kampány során a népszerű márka tavaszi kollekciójának ismertetése, a márka bloggerének megtalálása, különböző területről érkező influencerek - beauty, fashion stb. - összegyűjtése, az ő motiválásuk, a velük való kapcsolattartás és szakmai munka kialakítása volt a feladatunk. Taktikai célú one pager oldal fejlesztése és az arra való forgalom terelés is a megbízás része volt. A kampány során nagyszámú influencer részvétele valósult meg - 61 érdeklődő influencer regisztrált, 103 text alapú branded tartalom jött létre, valamint márkanagykövetet is tudtunk választani.
PORSCHE HUNGARIA
Influencer találkozó megszervezése
A Das WeltAuto márkaértékei közé tartozó magas szakértelem demonstrálására komoly eléréssel bíró hiteles influencerek bevonásával valósítottunk meg kampányokat. Felkutattuk a megfelelő véleményvezéreket, kialakítottuk az aktivitások kreatív tartalmát, és végül létrehoztunk egy influencer-találkozót, ami egy forgatási eseményként valósult meg, és amelyen tucatnyi értékes videós tartalom készült hiteles márkanagykövetektől.
BAYER HUNGÁRIA BEPANTHEN BABY
Mikroinfluencer marketing WOM kampány-sorozat
A Bepanthen Baby termék számára 0-6 hónapos korú babák anyukáit célzó influencer marketing aktivitást végzünk. Egy Facebook zárt közösségi kommunikáción alapuló, termékteszteléssel összekötött WOM kampány-sorozatot indítottunk, melynek keretében 100-100 fős termékteszteket végzünk. Az eredményeket visszacsatornázzuk a közösségekbe, mellyel nem csak az érdeklődést keltjük fel a termék iránt, hanem valós, „első kézből” jövő, „ismerősök által tapasztalt” eredményeket is továbbítunk a fogyasztók felé. Eredmények: 2019-ben 6 körben, 600 tesztelővel, átlagosan 90%-feletti elégedettséggel, 60 000 feletti PPC célzott eléréssel és rengeteg extra UGC tartalom generálásával zártuk az évet.
BAYER HUNGÁRIA
Elevit Kérdőíves nyereményjáték
A Bayer Hungária Elevit multivitaminjainak népszerűsítésére átfogó, valós insightokon alapuló, könnyed és kedves aktivitást dolgoztunk ki, amelyben a babavárók és a kismamák nagy előszeretettel vettek részt. Előzetes kutatást követően, jellemző babaváró típusokat határoztunk meg, amelyekkel a kérdőívet kitöltő kismamák valóban azonosulni tudtak, a márka jóvoltából pedig további hasznos információkkal is gazdagodtak. A teszthez egy nyereményjátékot is kapcsoltunk, melyben heti nyereményeket sorsoltunk ki, motivációként a kitöltésekhez, amelyet további PPC hirdetéssel is kiegészítettük. Eredmények: a kérdőívet több mint 8500-an töltötték ki, a nyereményjátékban pedig összesen 2600-an vettek részt. Az aktivitással összesen több, mint 100 000 embert értünk el.
BUBBLES ÖNKISZOLGÁLÓ MOSODA
„A Nagy BUBBLES Mosodateszt” mikroinfluencer marketing aktivitás
A Bubbles International Zrt. számára indított célzott kampányunk célja a brand, valamint az önkiszolgáló mosodai szolgáltatások ismertségének növelése volt. Az aktivitás keretében a Vermis saját anyukás közösségén belül biztosítottunk ingyenes mosási és szárítási tesztlehetőséget 50 kisgyermekes és nagycsaládos anyukák részére. A tesztet követően egy kérdőív segítségével kellett beszámolniuk a szolgáltatások minőségéről, gyorsaságáról, valamint az árazás korrektségéről. A tesztelők őszinte tapasztalatait egy kisvideóban összefoglalva osztottuk meg a közösség többi tagjával, valamint PPC aktivitás keretében nyilvánosan is, így összesen több mint 60 ezres elérést biztosítva.
STABILO
’Kiemelő kihívás” Influencer marketing kampány Chloe-val és Alexy Vivivel
A karácsonyi időszakhoz, és az új Pen 68 Metallic filctollkészlethez kapcsolódó product awareness aktivitást indítottunk. Viszkok Fruzsit a STABILO jóvoltából Bubán Brigi kalligráfus segítette, hogy egy videóban bemutathassa követőinek a szépírás művészetét. A videó egy hónap alatt több mint 84 600 megtekintést ért el, és több mint 5000 kedvelésben részesült. Az aktivitásban részt vett csatornák: YouTube, Instagram, Facebook, amelyeken összesen több mint 100 000-es organikus elérést produkáltunk.
STABILO
Karácsonyi Influencer marketing aktivitás - Kalligráfia Viszkok Fruzsival és Bubán Brigivel
A márka a karácsonyi időszakhoz, valamint az új Pen 68 Metallic filctollkészlethez kapcsolódóan egy jól felépített brand, valamint product awerness aktivitás kívánt indítani, amelynek megvalósítására minket kért fel. Az Influencer marketing kampány egyik fő célja a kézzel írt ajándékok meghittségének felelevenítése volt a STABILO égisze alatt. Viszkok Fruzsit a STABILO jóvoltából Bubán Brigi kalligráfus segítette, hogy egy videóban bemutathassa követőinek a szépírás művészetét. A videó egy hónap alatt több mint 84 600 megtekintést ért el, és több mint 5000 kedvelésben részesült. Az aktivitásban részt vett csatornák: YouTube, Instagram, Facebook, amelyeken összesen több mint 100 000-es organikus elérést produkáltunk.
Tessloff és Babilon Kiadó
LOGICO Influencer marketing kampányok
Influencer marketing megoldásaink célja a LOGICO fejlesztők ismertségének növelése, valamint az általános lakossági felhasználás népszerűsítése volt. Együtt dolgoztunk Botos Zsuzsi fejlesztőpedagógustsal, aki szakmai megerősítésként vett részt a kampányban: egy ismert óvodában, az ott tanított gyermekekkel készített videó hiteles képet festett egy LOGICO fejlesztőkön alapuló szakember vezette foglalkozásról. Az egyperces kisvideó közel 20 000-es célzott PPC elérést produkált. Ez után, Mándi-Fehér Barbit (Anya-jajj blog) vontuk be a kampányba, akivel egy videós nyereményjátékot indítottunk, amely több mint 40 000 embert ért el, a játékban pedig összesen 400-an vettek részt.