VATERA
A célcsoporthoz igazodó, az aktuális
trendeket követő TikTok kampányt indítottunk annak érdekében, hogy népszerűsítsük az antik
tárgyak vásárlását a fiatalok körében. A kampány során lakberendező TikTokerekkel dolgoztunk
együtt, akik bemutatták, milyen izgalmassá tud tenni egy szobát néhány antik bútordarab. Az
organikus eléréseket Spark Ad-szel, és külön hirdetéssel támogattuk. A kampány teljesítményét
példázza, hogy a TikTok közössége által már eddig is felkapott TikToker videói közül a közös
együttműködés eredményezte a legnézettebb tartalmat.
(Felhasznált platformok: Tiktok)
TUTTI ÉLELMISZERIPARI KFT. (Fagyiport termékismertség növelés)
A TUTTI új termékével könnyen lehet fagylaltot készíteni otthon, olcsón. A termék ismertségét a saját Facebook felületünkön túl, szerettük volna bemutatni a célcsoportunknak úgy, hogy 3 db videós TikTok hirdetési sorozatot indítunk. A videókat a jelenlegi trendeknek megfelelően készítettük el: telefonnal vettük fel, appon belül vágtuk meg, és rendeltünk hozzá populáris zenéket. A kampány rendkívül alacsony egységköltséggel szállította a kattintásokat, és rövid időn belül több, mint 50 ezres megtekintést ért el. (Felhasznált platformok: Tiktok)
Design Terminal
TikTok kommunikáció az űrtechnológia és az inkubátorprogram népszerűsítésére
Ügyfelünk azzal keresett meg minket, hogy részt vett a TikTok workshopunkonk, ami nagyon tetszett neki, ezért szeretné elindítani a TikTok kommunikációját. A fő cél az űrtechnológia és az inkubátor program népszerűsítése volt. A célcsoporthoz igazodó és az aktuális trendeket követő koncepció egyik alappillére volt, hogy ismeretterjesztő, mégis könnyed stílusú videókat készítünk az űrrel és a Design Terminal működésével kapcsolatban. A videókat külön hirdetéssel támogattuk, mely által nagy nézettséget generáltunk. (Felhasznált platformok: Tiktok)