Ingyenes
Online márkakommunikáció
a közösségi térben
Ingyenes workshop
2015. szeptember 22.

Valamit hiszünk a márkák közösségi életéről,
de ami történik, az teljesen más.
Valójában hogyan működnek a közösségek
- mellébeszélés nélkül, esettanulmányokon keresztül.

Tovább

PROGRAM

Bánki Attila

Ráhangolódás - Hogyan néz ki valójában a közösségi tér?

Szociológia, gyakorlat, motivációk, a platformok.
Ámde nem biztos, hogy ez a jó megközelítés.
óra09:00

Bánki Attila

Mire való a márka identitás és az SM stratégia?

Ki vagyok? Kihez beszélek? Ők mit gondolnak rólam?
Hogyan mondjam nekik és hol?
óra09:30

Jánosi Péter

Amit mindenki tud, de nem mindegy, hogyan!

Facebook közösségek üzemeltetése.
Szemléletmód, tartalom, technikák.
óra10:00

Urvölgyi Balázs

Amit nem látok, az nincs!

Mit mondanak rólad a közösségekben? Jó kampányt terveztél?
Vagy nem? Jó, ha tudod! De mit kezdj vele?Szemléletmód, tartalom, technikák.
óra10:45

Bánki Attila

Hatékony kampányt szeretnék, a célcsoportomat elérve, médiaköltés nélkül!

Terjesztés, avagy a seeding – Nagy tömegű elérés médiaköltés nélkül!
óra11:30

Horváth Katalin

Jó, ha beszélnek rólunk! De még jobb,
ha elkötelezett képviselői vannak a márkánknak!

Nagyköveti programok – önkéntes márkaképviselők toborzása, nagy számban.
óra12:15

REGISZTRÁCIÓ

Elérhetőségek

A V-Team Reklámügynökség Korlátolt Felelősségű Társaság

  • Cím: 1065 Budapest, Nagymező utca 44.
  • Tel.: +36 30 2227705

A V-Team Reklámügynökség Korlátolt Felelősségű Társaság A Geometry Global Hungary partnere. Székhelye: 1065 Budapest, Nagymező utca 44. A 01-09-288011 Cégjegyzékszámon nyilvántartva, Adószáma: 23186226-2-13.

Profilunkról

A VERMIS PRODUCTION

A VERMIS PRODUCTION egy online ügynökség. Tapasztalatunk kiterjed az online stratégiától
a UX DESIGN–on át a SOCIAL MEDIA feladatokig.
2004 óta működő digitális csapatunk speciális szakértelemmel bír az earned media, vírusmarketing,
gerilla marketing, a PR és az ONLINE PR, terjesztés, seeding, SEO optimalizálás és komplex PPC menedzsment területeken.

2015

Workshopunkon beszélünk a social media csatornák szerepéről, a márka identitás fogalmáról, ehhez kapcsolódóan a célcsoportunkkal való kapcsolattartás módjairól, valamint az ideális megjelenési csatorna kiválasztásának fontosságáról stratégiai szempontból.

Útmutatást adunk egy olyan sikeres és folyamatosan bővülő közösség felépítéséhez, amelynek véleményvezérei túlmutatnak a Facebook korlátain, így hatással lehetnek a teljes online tér felhasználói megítélésére.

Saját példáinkra alapozva betekintést nyújtunk az jól felépített online seeding, azaz a terjesztési megoldások érték teremtő erejének világába, amely sok esetben a kampány sikerességét is megalapozhatja.

Megmutatjuk a web listening megoldásokban rejlő lehetőségeket, illetve azokat az alert funkciókat, amelyek segítségével időben észlelhetjük az esetleges problémás beszélgetéseket és fő hangadókat, így gyors reakcióra van lehetőségünk bármilyen helyzetben.

Zárásként bemutatjuk a nagyköveti aktivitások során szerzett tapasztalatainkat, amelyeknek köszönhetően széleskörű kapcsolati hálót sikerült kiépítenünk és nagyon jó rálátást szereztünk a blogger aktivitások, valamint az elkötelezett infuencerek és márkanagykövetek terén is egyaránt.