Ingyenes
Online márkakommunikáció
a közösségi térben
2015. június 16.

Valamit hiszünk a márkák közösségi életéről,
de ami történik, az teljesen más.
Valójában hogyan működnek a közösségek
- bullshit mentesen, esettanulmányokon keresztül.

Tovább

PROGRAM

Bánki Attila

Ráhangolódás - Hogyan néz ki valójában a közösségi tér?

Szociológia, gyakorlat, motivációk, a platformok.
Ámde nem biztos, hogy ez a jó megközelítés.
óra09:00

Bacsa Mariann

Mire való a márka identitás és az SM stratégia?

Ki vagyok? Kihez beszélek? Ők mit gondolnak rólam?
Hogyan mondjam nekik és hol?
óra09:30

Jánosi Péter

Amit mindenki tud, de nem mindegy, hogyan!

Facebook közösségek üzemeltetése.
Szemléletmód, tartalom, technikák.
óra10:00

Jenes Barbara Phd. (Wunderman)

Amit nem látok, az nincs!

Mit mondanak rólad a közösségekben? Jó kampányt terveztél?
Vagy nem? Jó, ha tudod! De mit kezdj vele?Szemléletmód, tartalom, technikák.
óra10:45

Bánki Attila

Hatékony kampányt szeretnék, a célcsoportomat elérve, médiaköltés nélkül!

Terjesztés, avagy a seeding – Nagy tömegű elérés médiaköltés nélkül!
óra11:30

Horváth Katalin

Jó, ha beszélnek rólunk! De még jobb,
ha elkötelezett képviselői vannak a márkánknak!

Nagyköveti programok – önkéntes márkaképviselők toborzása, nagy számban.
óra12:15

Elérhetőségek

A V-Team Reklámügynökség Korlátolt Felelősségű Társaság

  • Cím: 1065 Budapest, Nagymező utca 44.
  • Tel.: +36 30 2227705

A V-Team Reklámügynökség Korlátolt Felelősségű Társaság A Geometry Global Hungary partnere. Székhelye: 1065 Budapest, Nagymező utca 44. A 01-09-288011 Cégjegyzékszámon nyilvántartva, Adószáma: 23186226-2-13.

Profilunkról

A VERMIS PRODUCTION

A VERMIS PRODUCTION egy online ügynökség. Tapasztalatunk kiterjed az online stratégiától
a UX DESIGN–on át a SOCIAL MEDIA feladatokig.
2004 óta működő digitális csapatunk speciális szakértelemmel bír az earned media, vírusmarketing,
gerilla marketing, a PR és az ONLINE PR, terjesztés, seeding területeken.
Média feladatok területén fizetett PR megjelenések, Google ADWORDS és általában PPC kampányok menedzselése tartozik szervesen
az általunk menedzselt kampányokhoz, vagy az általunk SEO szolgáltatással támogatott oldalakhoz.

2013

Workshopunkon beszélünk márka identitásról, ennek keretein belül pedig a célcsoportunk megválasztásának részleteiről, a social media csatornák szerepéről, és az azokon való megjelenés stratégiai fontosságáról.

Elmondjuk, hogy mire és milyen mélységekig érdemes odafigyelnünk egy sikeres és folyamatosan épülő közösség létrehozásához, ami nem Facebook, hanem az online tér véleményformálóiból áll. Online törzsek eléréséről is beszélünk.

Megosztjuk tapasztalatainkat a seeding, azaz a terjesztés területén, ami sok esetben a kampány sikerességének alapját jelentheti.

Néhány példán keresztül bemutatjuk a social media és web listening megoldások előnyeit, esetleges kampánymentő tulajdonságait az időben észlelt problémás beszélgetések helyes kezelésével.

Végezetül pedig, bemutatjuk sikereinket a nagyköveti programok területén, melyekben széleskörű ismeretséget és nagyszerű rálátást szereztünk a blogger aktivitások, és az elkötelezett influencerek tekintetében is.