Ingyenes
SOCIAL MEDIA STRATÉGIA
Esettanulmányok és gyakorlati hasznosságok
Ingyenes workshop
2016. június 16.

Valamit hiszünk a márkák közösségi életéről,
de ami történik, az teljesen más.
Valójában hogyan működnek a közösségek
- mellébeszélés nélkül, esettanulmányokon keresztül.

Tovább

PROGRAM

Bánki Attila

Ráhangolódás - Hogyan néz ki valójában a közösségi tér?

Hogyan helyezkedik el a márka a közösségek között? Hol vannak valóban a közösségek?
óra09:00

Bánki Attila

Egy képzelt nagyvállalat SM stratégiája

Együtt átnézzük és kidolgozzuk, hogyan érdemes nekifogni? Mit tegyünk és mit ne - esettanulmányokon át.
óra09:30

Jánosi Péter

A Facebook utolsó változásai 2.0

Facebook közösségek üzemeltetése a legfrissebb változtatások óta. Tippek, trükkök, technikák.
óra10:00

Edvin Freud - SentiOne

Amit nem látok, az nincs!

Mit mondanak rólad a közösségekben? Jó kampányt terveztél?
Vagy nem? Jó, ha tudod! De mit kezdj vele? Szemléletmód, tartalom, technikák.
óra11:00

Sályi Réka - Geometry Global

Vásárló a közösségi térben

Social Shopper: A közösségi tér szerepe a vásárlói döntésekben – és a lehetséges marketingstratégiák
óra11:30

Bánki Attila

Hatékony kampányt szeretnék, értékes tartalom segítségével

Terjesztés, avagy a seeding – Nagy tömegű elérés médiaköltés nélkül!
óra12:00

Horváth Katalin

Jó, ha beszélnek rólunk! De még jobb, ha vannak a márkanagyköveteink!

Márkanagyköveti programok a gyakorlatban esettanulmányokon keresztül
óra12:30

REGISZTRÁCIÓ

Elérhetőségek

A V-Team Reklámügynökség Korlátolt Felelősségű Társaság

  • Cím: 1065 Budapest, Nagymező utca 44.
  • Tel.: +36 30 2227705

A V-Team Reklámügynökség Korlátolt Felelősségű Társaság A Geometry Global Hungary partnere. Székhelye: 1065 Budapest, Nagymező utca 44. A 01-09-288011 Cégjegyzékszámon nyilvántartva, Adószáma: 23186226-2-13.

Profilunkról

A VERMIS PRODUCTION

A VERMIS PRODUCTION egy online ügynökség. Tapasztalatunk kiterjed az online stratégiától
a UX DESIGN–on át a SOCIAL MEDIA feladatokig.
2004 óta működő digitális csapatunk speciális szakértelemmel bír az earned media, vírusmarketing,
gerilla marketing, a PR és az ONLINE PR, terjesztés, seeding, SEO optimalizálás és komplex PPC menedzsment területeken.

2016

Workshopon fontos tudnivalók hangzanak el a social media csatornák szerepéről, elmondjuk, hogy mi is az a márka identitás, és hogyan tudunk megfelelő kapcsolatot kialakítani célcsoportunkkal. Beszélünk arról is, hogy stratégiai szempontból milyen fontossággal bír az ideális megjelenési csatorna kiválasztása.

Irányadó gondolatokat osztunk meg egy dinamikusan bővülő közösség felépítéséhez, a Facebook keretein túlmutató véleményvezérek kiemeléséhez, és a teljes online térben zajló fogyasztói megítélés formáláshoz.

Megismertetjük a jelenlévőket a web listening szolgáltatásokban rejlő lehetőségekkel, ennek keretében beszélünk például arról az alert funkcióról, amelynek segítségével időben észlelhetővé válnak a problémás beszélgetések az online térben, így azonnali reakcióra is van lehetőségünk.

Korábbi sikeres online seeding és terjesztési aktivitásaink példáin keresztül bemutatjuk ezen megoldások valódi értékteremtő erejét, amely sok esetben megalapozhatja kampányunk sikerességét.

Végezetül, megosztjuk korábbi nagyköveti kampányaink során szerzett tapasztalatainkat, amelyeken keresztül igen széleskörű kapcsolati hálót építettünk ki, emellett pedig kellő rálátást szereztünk a blogger kampányok, az elkötelezett influencerek, valamint a márkanagykövetek kiemelésének terén is.