Blogger / Influencer vagyok
Szakmai érdeklődő vagyok

BLOGMARKETING KUTATÁS

  • Mert még nagyon kevesen ismerik a véleményvezérek*
    világát…
  • Mert sokan nem veszik komolyan az influencerek és véleményvezérek munkáját…
  • Mert a legtöbb blogger számára a blogmarketing területe még ismeretlen és nincsenek friss kutatások…

Blogger, véleményvezér vagyok,
kitöltöm a kérdőívet!

BŐVEBBEN A KUTATÁSRÓL

MIÉRT TESSZÜK?

A kutatásunk kettős célt szolgál. A felmérés eredményeivel egyik oldalról a bloggereket, véleményvezéreket szeretnénk olyan ismeretek birtokába juttatni, amivel magabiztosabban építhetik a saját csatornájukat, én márkájukat, közösségüket. Másik oldalról azokat a cégeket szeretnénk megismertetni a munkáikkal, amelyek utat nyitnának a velük való együttműködés irányába. Szeretnénk, hogy a kutatásunk értéket teremtsen azoknak, akik művelik, s azoknak is, akiket csak érdekel.

Miért tesszük?
Mit teszünk?

MIT TESZÜNK?

Kérdőívet készítettünk, amit bloggerek és influencerek előzetes bevonásával, az ő segítségükkel készítettünk el. Az ő tudásukkal felvértezve olyan kérdéseket tehettünk fel, amelyek széles spektrumon képesek képet alkotni a szakma hátteréről, mibenlétének erejéről. A kutatás legfőbb célja, hogy valós képet kapjunk a hazai véleményformáló közösség működéséről, a bloggerek és véleményvezérek napi tevékenységéről, motivációjáról és az egymással, illetve a márkákkal meglevő vagy megcélzott kapcsolatáról. A kutatás elején igyekeztünk mindent lefedni, ami a szakmát tekintve érdekes és releváns lehet.

HOGYAN?

  1. A kutatási kérdőívet megküldjük a Vermis Production látókörében lévő véleményvezéreknek.
  2. Amennyiben szeretnél részt venni a kutatásban töltsd ki a kérdőívet, a Te feladatod itt véget ért.
  3. Ha szeretnéd a kutatás eredményét megkapni, akkor írj nekünk a katalin.horvath@vermis.hu email címre.
    SZÁMODRA A KUTATÁS FELDOLGOZOTT ÉRTELMEZHETŐ EREDMÉNYE INGYENES.
  4. Az adatok a Google rendszerén keresztül megérkeznek hozzánk
  5. A beérkezett anyagokat folyamatosan értékeljük egyszerű statisztikai eszközökkel
  6. A kutatás végén a beérkezett anyagokat mélyebb elemzésnek vetjük alá
  7. Ezt követően a tanulságokat nyilvánosan publikáljuk
Hogyan?

FONTOS:

A beküldött adatokat* harmadik félnek nem adjuk tovább. A feldolgozott adatok eredményét ingyenesen megküldjük az összes véleményvezérnek, akik a kutatásban részt vesznek, és ezt igénylik. A kutatás eredményeinek feldolgozása a beérkezett válaszok függvényében akár több hónap is lehet – ne aggódj, el fogjuk küldeni, de meg kell várni mindenkit.:)

HA NEM VAGY BLOGGER...

Ha nem vagy blogger, véleményvezér, de érdekel a kutatás eredménye, regisztrálj és felvesszük Veled a kapcsolatot. A kutatásban való részvétel minden véleményvezér számára ingyenes, ám a beküldött adatok nem publikusak.

De…Szívesen megosztjuk Veled kutatásunk eredményét, hogy Te is megtudd, mik azok, amik motiválják és felépítik a bloggerek, influencerek és nagykövetek tevékenységét.

Ha nem vagy blogger...

HA BLOGGER VAGY...

Ha blogger vagy...

Ha blogger, vagy véleményvezér vagy, de nem kaptál meghívót a kutatásunkba, akkor regisztrálj, add meg blogod, felületed linkjét, és felvesszük Veled a kapcsolatot. A kutatásban való részvétel minden blogger, véleményvezér számára ingyenes.

Ne csüggedj, add meg elérhetőségeid, mert számítunk a véleményedre és a válaszaidra!

A KUTATÁS TERMINOLÓGIÁJÁRÓL

INFLUENCER:
Influencer az, aki kihat valakire vagy valamire, befolyást gyakorol, befolyásol. Influencerek azok a véleményvezérek, akiknek a szavaira odafigyelnek az emberek.
MÁRKANAGYKÖVET:
Nagykövet az, aki valamely márkát képvisel, valamely márkának a hivatalos arca.
VLOGGER:
Vlogger, aki videó-csatornán keresztül vezeti tartalmait, videós tartalmakat állít elő. Pl. YouTube közösséget épít, s azoknak állít elő különböző témákban videós anyagokat.
VÉLEMÉNYVEZÉR:
Véleményvezér alatt azon bloggerek, vloggerek, online szerkesztők, valamint fórumozók tevékenységeit értjük, akik megnyilvánulásaikkal erős ráhatással bírnak, egyben formálni képesek közösségük véleményét és megítélését.
BLOGGER:
Blogger az, aki saját tartalmat generál, oszt meg közösségeivel, terjeszti azt. Folyamatosan frissíti tartalmait, manapság már használja a közösségi oldalak csatornáit is.
VERMIS PRODUCTION:
Online Full Service Reklámügynökség, a kutatás kiírója és egyben lebonyolítója.
BEKÜLDÖTT ADATOK:
Beküldött adatok alatt azokat a válaszokat értjük, amelyeket a kutatásban résztvevők kitöltöttek, megadtak a kérdőív kitöltése során.
FELDOLGOZOTT ADATOK:
Feldolgozott adatok alatt azokat a kérdőív során megkapott válaszokból kiértékelt eredményeket értjük, amelyekből tényeket és következtetéseket vonhatunk le, statisztikát készíthetünk.

REGISZTRÁCIÓ

Blogger / Influencer vagyok
Szakmai érdeklődő vagyok

ELÉRHETŐSÉGEK

VERMIS PRODUCTION – V-TEAM REKLÁMÜGYNÖKSÉG KFT.

  • Cím: 1065 Budapest Nagymező utca 44.
  • Tel.: +36 30 2227705

A V-TEAM Reklámügynökség Kft. A Wunderman Network partnere. Székhelye: H-2030 Érd, Bihari u. 53. A 13-09-145175 Cégjegyzékszámon nyilvántartva, Adószáma: 23186226-2-13.

Profilunkról

A VERMIS PRODUCTION

A VERMIS PRODUCTION egy online ügynökség. Tapasztalatunk kiterjed az online stratégiától
a UX DESIGN–on át a SOCIAL MEDIA feladatokig.
2004 óta működő digitális csapatunk speciális szakértelemmel bír az earned media, vírusmarketing,
gerilla marketing, a PR és az ONLINE PR, terjesztés, seeding, SEO optimalizálás és komplex PPC menedzsment területeken.

2016